OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dyrekcja zakładu informuje o wyborze oferty w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r poz. 2164 ) zgodnie z art. 4 pkt.8 realizowanego w formie zapytania ofertowego- zamówienie poniżej kwoty 30 000 EURO dotyczące wykonania usługi: „Prania bielizny szpitalnej” została wybrana oferta, którą przedstawił Wykonawca:
„Medix Inwest” Sp. z o.o. ul. Majkowska 13 A, 62-800 Kalisz
Cena brutto : 43340,00 zł
- Zbiorcze zestawienie ofert otwartych w dniu 23.05. 2016 r (ZP12)
- Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (druk ZP21)
Zamawiający niezwłocznie po wyborze oferty zamieścił niniejsze informacje o wyborze oferty w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz przesłał zawiadomienie do Wykonawcy
Z upoważnienia Prezesa Zarządu Bogdan Nawrocki
Sokołówka z dnia 2016-05-12
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu o planowanym zakupie/wykonaniu usługi pralniczej
WOJEWÓDZKI ZAKŁAD OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ Sp. z o.o. Sokołówka 1,62-840 Koźminek tel. (062) 7637013, 7637215, fax (062) 7637216, woj. wielkopolskie, www.sokolowka.pl, NIP: 9680974354, REGON: 000916897
Ogłasza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r –Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015r poz.2164 z późn. zm.) określonego w art.4 pkt.8 oraz w oparciu o ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks Cywilny(Dz. U. 2016 poz.380 ze zm.) na usługę: PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ
Termin realizacji zamówienia: (wymagany) 12 miesięcy od podpisania umowy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w godz.7.30-15.00 w dziale administracyjnym lub otrzymać za pośrednictwem poczty a także pobrać ze strony zakładu www.sokolowka.pl
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną „ Oferta na usługę prania bielizny szpitalnej „ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w dziale administracyjnym.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Bogdan Nawrocki, Tadeusz Stasiak w godz. 7.30 – 15.00.
Termin składania ofert upływa dnia 23 maja 2016 r o godz. 12.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dziale administracyjnym
w dniu 23 maja 2016 r o godz. 12.30
Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia składania ofert.
Kryteria wyboru i ich znaczenia:
Cena (brutto) – 100%
W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ metodą : spełnia/nie spełnia. Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia dokumentów wymienionych w SIWZ.
Z upoważnienia Prezesa Zarządu; Bogdan Nawrocki
Załączniki: Kliknij aby pobrać plik (ZIP)